گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال

بازاریابی سنتی روی پیام فشاری(ارتباط یک سویه برای رساندن پیام مخاطب) تمرکز داشت و از رسانه های پخش صوتی و تصویری و چاپی برای ارتباط با توده مخاطبان استفاده می کرد.در بازاریابی سنتی ارتباط با کاربر در نظر گرفته نمی شد و حداقل فرصت ها برای تعامل و بازخورد بین مشتریان و سازمان وجود داشت و کارکنانی که به طور مستقیم با مشتری در تعامل هستند این گفتگوهای احتمالی را مدیریت می کردند.

با گذشت زمان،آن ها اینترنت را به عنوان محیطی برای ترفیع و توزیع شناختند.تجارت الکترونیک به عنوان گزینه مقابل روش های دیگر ترفیع همچون رادیو و تلویزیون مطرح شد.مصرف کنندگان برای شناخت محصولات روی به استفاده از اینترنت آوردند و کم کم خرید اینترنتی هم انجام می دادند.سایت های تجارت الکترونیک،سایت هایی هستند که به مصرف کننده اجازه مقایسه برندهای مختلف را داده و امکان خرید اینترنتی با کارت های اعتباری را برای آنها فراهم می کنند.

این انفجار در فعالیت های تجارت الکترونیک به سود تولید کنندگان،خرده فروشان و سازمان های غیرانتفاعی شد، زیرا این سرعت بالاتر، بازده مالی بهتر و دسترسی به ریزبازارها را فراهم می کرد.

در بخش های بعد به معرفی ابزارهای سنتی و دیجیتال و ترکیب این دو ابزار می پردازیم.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر فیش حج آوا 09100067943 Dayta اخبار و سوالات استخدامی 99 بیا تو آسیا Anthony مدرسه بهشت جنوب جهان انیمیشن سئو انواع سایت و فروش بکلینگ برای چت روم فلزیاب اورجینال