رسانه های اجتماعی را نمی توان در یک اتاق جمع  کرد

زیرک ترین کسب  و کارها در بستر بازاریابی دیجیتال این توجه را دارند که نمی توانند ساختمان کهنه خود را بازسازی کنند، بلکه نیازمند آن  هستند که بنای جدیدی در اطراف نقاط قوت رسانه های جدید  طراحی کنند که تقریبا با هر آتچه قبلا وجود داشته متفاوت  خواهد بود.این بنای بازسازی شده دو طرفه و مجازا آزاد است.

این بنای جدید تقریبا تمام  اتاق های قبلی مانند تلویزیون،چاپ و . را خواهد داشت.اما همه این ها در ارتباط با هم خواهند بود و هر یک از آنها همچنین به رسانه های اجتماعی و اینترنت متصل خواهند بود.درست همانگونه که اتاق های یک ساختمان واقعی به برق  و سیستم های تهویه هوا متصل اند.این ساختمان، راهبرد بازاریابی اوایل قرن ببیست و یکم است.

اما تعداد کمی از افراد می توانند این گونه بنا را تصور کنند و تعداد بسیار کمتری می توانند درک کنند که چگونه همه آن اتاق ها باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند تا بتوانند سیستم بازاریابی شسته رفته و قدرتمند به وجود آورند، که قادر به ایجاد پیام های چند رسانه ای تعاملی باشد.

در بازاریابی، تقریبا هر فرد در این کار خبره است که به پشت سر نگاه کند تا ببیند در گذشته چه کرده است اما در پیش بینی آینده مهارت کمی دارد مگر اینکه کسی برای او این موضوع را توضیح دهد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جوین جستجوگر تبلیغات خرید ترازو آنلاین تجهیزات پزشکی خودشناسی_روانشناسی جی تی ای ماکو اشکان گرافیک Regina Onetemplate