مقدمه ای بر دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیجیتال مارکتینگ از غارنشینی تا امروز

از زمانی که زندگی غارنشینی داشتیم و پنجه خرس را به گوش ماهی تبدیل می کردیم، همیشه سعی داشته ایم وقتی جامعه تشکیل دادیم به بازاریابی ادامه دهیم و پیام های بازاریابی خود را توسعه دهیم تا رسیدیم به اینجا که بزهای خود را از بالای صخره ای در بیابان در شش هزارسال پیش می فروختیم.

ما فریاد می زدیم و پیامی منتشر می کردیم.خطاب به جمعیت های رهگذر مبنی بر اینکه چرا بزهای ما بهتر از دیگران است. ما فواید بز ها را نیز توضیح می دادیم اینگونه که برای شما شیر، پنیر و گوشت فراهم می کنند و .

یکی از فناوری های بازاریابی در آن دوران این بود که دستان خود را دور دهان خود می گرفتیم و صدای خود را بلندتر به گوش دیگران می رساندیم. ما پیام های ویژگی ها و فواید بزهای خود را با فریاد زدن به گوش دیگران می رساندیم و منتظر می ماندیم تا سکه های طلا به سمت ما غلت بخورند. وقتی درآمد ما از این راه متوقف می شد، بایستی به راهبرد،‌ خصوصیات،‌مزایا و محل بلند دیگری فکر می کردیم و روش های پیام رسانی را بازسازی می کرد.به طرف مقابل خود بفهمانیم که این تبادل کالا برای او هم منافعی به دنبال دارد.

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ازمون انلاین بافت موی زنانه مجموعه ای از بهترین مقالات گردشگری دنیای این روزای من Jared Lisa کوه شیشه ای محسنیون ۱۱۰ Kristin فیزیک دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی تهران